8.04.2013

Mini szkatułeczka w beżach

     Wreszcie wyszło słonko:) więc korzystając z okazji, że jest trochę więcej światła zrobiłam fotki i od razu pokazuję co ostatnio stworzyłam:) Mini szkatułka (wieczko: 10,5x6,5 cm), w kolorze jasnego beżu czy też kremowym:) z reliefami, cała w kropeczkach i lakierowana na wysoki połysk:)
      Na początku miałam zamiar przyciemnienia reliefów bitum ale w trakcie pracy stwierdziłam, że zostaną takie w kolorze tła, na pierwszy rzut oka wygląda to trochę jak porcelana. Być może zrobię jeszcze jedną pocieniowaną bitum:) zostały mi jeszcze 4 takie drewienka:) wykupiłam wszystkie jakie były w sklepie a właściwie sklepiku, takim małym i niepozornym, do którego  nigdy bym nie weszła szukając materiałów do decoupage:)
 
 



1 komentarz:

  1. Świetny efekt osiągnęłaś, pudełka wydają się być porcelanowe :) Subtelne reliefy, biel przełamana czarnymi punkcikami z farby, naprawdę super kompozycja :) Czekam na kolejne odsłony, pozostałej czwórki ;) pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:) Agnieszka